Aktualne

Zakończone:

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Sieradzu informuje o naborze uzupełniającym kandydatów,

- lekarzy weterynarii niebędących pracownikami Inspekcji, w tym lekarzy weterynarii świadczących usługi weterynaryjne w ramach zakładu leczniczego dla zwierząt,

- lekarzy weterynarii niebędących pracownikami Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sieradzu,

- osób niebędących pracownikami Inspekcji, spełniających wymagania
w zakresie kwalifikacji

do wykonywania zadań określonych w art. 16 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (t.j. Dz.U.2024.12.) na terenie powiatów sieradzkiego i wieruszowskiego w okresie od 11 listopada do 31 grudnia 2024 roku.

  1. lekarze weterynarii - rodzaje czynności
  2. sprawowanie nadzoru nad ubojem zwierząt gospodarskich kopytnych, drobiu, zajęczaków i zwierząt dzikich utrzymywanych w warunkach fermowych, w §m badania dobrostanu zwierząt po ich przybyciu do rzeźni, badania przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru nad przestrzeganiem w czasie uboju przepisów, o ochronie zwierząt - w 8 zakładach na terenie powiatu sieradzkiego i 4 zakładach na terenie powiatu wieruszowskiego,
  3. sprawowanie nadzoru nad rozbiorem, przetwórstwem lub przechowywaniem mięsa i wystawianiem wymaganych świadectw, zdrowia - w 2 zakładach na terenie powiatu sieradzkiego i w 4 zakładach na terenie powiatu wieruszowskiego,
  4. pobieranie próbek do badan w zakresie bezpieczeństwa żywności - w zakładach na terenie powiatów sieradzkiego i wieruszowskiego,
  5. badanie mięsa zwierząt łownych na terenie powiatów sieradzkiego i wieruszowskiego,
  6. badanie laboratoryjne mięsa na obecność włośni w 11 terenowych pracowniach wytrawiania na terenie powiatów sieradzkiego i wieruszowskiego,
  7. kontroli pasz, produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego lub produktów pochodnych, przeznaczonych do wywozu oraz wystawiania wymaganych świadectw zdrowia - w zakładzie na terenie powiatu wieruszowskiego.
  8. osoby niebędące lekarzami weterynarii - rodzaje czynności
  9. czynności pomocnicze przy wykonywaniu przez lekarza weterynarii:
  10. a) badań klinicznych zwierząt,
  11. b) ochronnych szczepień i badan rozpoznawczych,
  12. c) pobierania próbek do badan,
  13. d) sekcji zwłok zwierzęcych
  14. czynności pomocnicze przy badaniu przed i poubojowyrn

Osoby zainteresowane powinny dołączyć następujące dokumenty :

  1. Zgłoszenie wstępnej gotowości do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004  r. o Inspekcji

Weterynaryjnej,

  1. Formularz zgłoszeniowy zleceniobiorcy,
  2. Oświadczenie o wyborze formy umowy,
  3. Kopię dyplomu ukończenia studiów *

5, Kopię dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu specjalisty *,

  1. Aktualne (z danego roku) zaświadczenie o posiadaniu prawa do wykonywania zawodu lekarza weterynarii *
  1. Kopię aktualnego szkolenia BHP,
  2. Kopie zaświadczeń o odbyciu stażu i praktyk w zakładach,
  3. Kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach istotnych do wykonywania czynności urzędowych na podstawie wyznaczenia,
  4. Aktualne zaświadczenie lekarskie o zdolności do wykonywania pracy na stanowisku lekarza weterynarii lub technika weterynarii,

11. Aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych

12. Aktualne zaświadczenie od lekarza okulisty (dot. wyznaczenia do badania 1aboratoryjnego mięsa na obecność włośni)

13. W przypadku lekarzy weterynarii będących pracownikami Inspekcji Weterynaryjnej zgodę pracodawczy (PLW lub WLW) na wyznaczenie,

14. W przypadku lekarza weterynarii świadczącego usługi weterynaryjne
w ramach zakładu leczniczego dla zwierząt zgodę kierownika zakładu leczniczego dla zwierząt, w ramach którego lekarz ten świadczy usługi weterynaryjne.

*dotyczy lekarzy weterynarii

Osoby zainteresowane wykonywaniem czynności urzędowych na podstawie wyznaczenia w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Sieradzu proszone są o składanie wymaganych dokumentów i oświadczeń w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sieradzu, ul. Warneńczyka l, 98-200 Sieradz, w terminie do 31 października 2024 r. w godzinach od 7.30 do 15.30.

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Sieradzu zapozna się ze zgłoszeniami w dniu 4 listopada 2024 r.

Wzory wymaganych dokumentów zostały udostępnione na stronach internetowych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sieradzu (http: //piw-sieradz.pl/  oraz http://bip.piw-sieradz.pl/). Wnioski nie spełniające wymagań formalnych (niepodpisane, niekompletne lub złożone po terminie) nie będą rozpatrywane.

Złożone w trakcie naboru dokumenty osób które nie zostaną wyznaczone nie będą zwracane i zostaną zniszczone po zakończeniu rekrutacji.

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Sieradzu zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym, które przedmiotem jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sieradzu.

Szczegóły w załącznikach:

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Sieradzu informuje, że prowadzi nabór lekarzy weterynarii do wykonywania czynności urzędowych oraz innych osób do wykonywania czynności pomocniczych (techników weterynarii) w zakresie czynności określonych w art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej na terenie powiatu sieradzkiego i wieruszowskiego w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2024 r.

Osoby ubiegające się o wyznaczenie przedstawiają Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii w Sieradzu:

  1. Zgłoszenie wstępnej gotowości do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (załącznik)
  2. Formularz zgłoszeniowy zleceniobiorcy (załącznik)
  3. Oświadczenie o wyborze formy umowy (załącznik)
  4. Kopię dyplomu ukończenia studiów *
  5. Kopię dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu specjalisty *,
  6. Aktualne (z danego roku) zaświadczenie o posiadaniu prawa do wykonywania zawodu lekarza weterynarii *
  7. Kopię aktualnego szkolenia BHP,
  8. Kopie zaświadczeń o odbyciu stażu i praktyk w zakładach,
  9. Kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach istotnych do wykonywania czynności urzędowych na podstawie wyznaczenia,
  10. Aktualne zaświadczenie lekarskie o zdolności do wykonywania pracy na stanowisku lekarza weterynarii lub technika weterynarii,
  11. Aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych
  12. Aktualne zaświadczenie od lekarza okulisty (dot. wyznaczenia do badania laboratoryjnego mięsa na obecność włośni)
  13. W przypadku lekarzy weterynarii będących pracownikami Inspekcji Weterynaryjnej zgodę pracodawczy (PLW lub WLW) na wyznaczenie,
  14. W przypadku lekarza weterynarii świadczącego usługi weterynaryjne w ramach zakładu leczniczego dla zwierząt zgodę kierownika zakładu leczniczego dla zwierząt, w ramach którego lekarz ten świadczy usługi weterynaryjne.

* dotyczy lekarzy weterynarii

W przypadku osób, które po raz pierwszy będą składały zgłoszenie wstępnej gotowości wymagane jest złożenie wszystkich wymienionych dokumentów (1-14 jeżeli dotyczą).

Osoby, które wcześniej były wyznaczone przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Sieradzu składają trzy pierwsze załączniki oraz inne, które w dniu składania wstępnej gotowości wymagają aktualizacji.

Osoby zainteresowane wykonywaniem czynności urzędowych na podstawie wyznaczenia powinny składać wymagane dokumenty i oświadczenia w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sieradzu, ul. Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz, w terminie do 31 maja 2024 r. w godzinach od 7.30 do 15.30.

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Sieradzu informuje, że prowadzi nabór lekarzy weterynarii do wykonywania czynności urzędowych oraz innych osób do wykonywania czynności pomocniczych (techników weterynarii) w zakresie czynności określonych w art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej na terenie powiatu sieradzkiego i wieruszowskiego w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 r.

Ogłoszenie o naborze do wykonywania czynności urzędowych w 2024 r.

Osoby ubiegające się o wyznaczenie przedstawiają Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii w Sieradzu:

  • Zgłoszenie wstępnej gotowości do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o  Inspekcji Weterynaryjnej (załącznik)
  • Formularz zgłoszeniowy zleceniobiorcy (załącznik)
  • Oświadczenie o wyborze formy umowy (załącznik)
  • Kopię dyplomu ukończenia studiów *
  • Kopię dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu specjalisty *,
  • Aktualne (z danego roku) zaświadczenie o posiadaniu prawa do wykonywania zawodu lekarza  weterynarii *
  • Kopię aktualnego szkolenia BHP,
  • Kopie zaświadczeń o odbyciu stażu i praktyk w zakładach,
  • Kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach istotnych do wykonywania czynności urzędowych na podstawie wyznaczenia,
  • Aktualne zaświadczenie lekarskie o zdolności do wykonywania pracy na stanowisku lekarza weterynarii lub technika weterynarii,
  • Aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych
  • Aktualne zaświadczenie od lekarza okulisty (dot. wyznaczenia do badania laboratoryjnego mięsa na obecność włośni)
  • W przypadku lekarzy weterynarii będących pracownikami Inspekcji Weterynaryjnej zgodę pracodawczy (PLW lub WLW) na wyznaczenie,
  • W przypadku lekarza weterynarii świadczącego usługi weterynaryjne w ramach zakładu leczniczego dla zwierząt zgodę kierownika zakładu leczniczego dla zwierząt, w ramach którego lekarz ten świadczy usługi weterynaryjne.

* dotyczy lekarzy weterynarii

Osoby zainteresowane wykonywaniem czynności urzędowych na podstawie wyznaczenia powinny składać wymagane dokumenty i oświadczenia w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sieradzu, ul. Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz, w terminie do 1 grudnia 2023 r. w godzinach od 7.30 do 15.30.