Powiatowy Lekarz Weterynarii w Sieradzu informuje, że prowadzi nabór lekarzy weterynarii do wykonywania czynności urzędowych oraz innych osób do wykonywania czynności pomocniczych (techników weterynarii) w zakresie czynności określonych w art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej na terenie powiatu sieradzkiego i wieruszowskiego w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 r.

Osoby ubiegające się o wyznaczenie przedstawiają Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii w Sieradzu:

  • Zgłoszenie wstępnej gotowości do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o  Inspekcji Weterynaryjnej (załącznik)
  • Formularz zgłoszeniowy zleceniobiorcy (załącznik)
  • Oświadczenie o wyborze formy umowy (załącznik)
  • Kopię dyplomu ukończenia studiów *
  • Kopię dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu specjalisty *,
  • Aktualne (z danego roku) zaświadczenie o posiadaniu prawa do wykonywania zawodu lekarza  weterynarii *
  • Kopię aktualnego szkolenia BHP,
  • Kopie zaświadczeń o odbyciu stażu i praktyk w zakładach,
  • Kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach istotnych do wykonywania czynności urzędowych na podstawie wyznaczenia,
  • Aktualne zaświadczenie lekarskie o zdolności do wykonywania pracy na stanowisku lekarza weterynarii lub technika weterynarii,
  • Aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych
  • Aktualne zaświadczenie od lekarza okulisty (dot. wyznaczenia do badania laboratoryjnego mięsa na obecność włośni)
  • W przypadku lekarzy weterynarii będących pracownikami Inspekcji Weterynaryjnej zgodę pracodawczy (PLW lub WLW) na wyznaczenie,
  • W przypadku lekarza weterynarii świadczącego usługi weterynaryjne w ramach zakładu leczniczego dla zwierząt zgodę kierownika zakładu leczniczego dla zwierząt, w ramach którego lekarz ten świadczy usługi weterynaryjne.

* dotyczy lekarzy weterynarii

Osoby zainteresowane wykonywaniem czynności urzędowych na podstawie wyznaczenia powinny składać wymagane dokumenty i oświadczenia w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sieradzu, ul. Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz, w terminie do 27 listopada 2024 r. w godzinach od 7.30 do 15.30.

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Sieradzu zapozna się ze zgłoszeniami w dniach 28 i 29 listopada 2024 r.

Wzory wymaganych dokumentów zostały udostępnione na stronach internetowych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sieradzu (http: //piw-sieradz.pl/  oraz http://bip.piw-sieradz.pl/). Wnioski nie spełniające wymagań formalnych (niepodpisane, niekompletne lub złożone po terminie) nie będą rozpatrywane.

Złożone w trakcie naboru dokumenty osób które nie zostaną wyznaczone nie będą zwracane i zostaną zniszczone po zakończeniu rekrutacji.