Ułatwienia dostępu

Drukuj

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Sieradzu informuje, że prowadzi nabór lekarzy weterynarii do wykonywania czynności urzędowych oraz innych osób do wykonywania czynności pomocniczych (techników weterynarii) w zakresie czynności określonych w art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej na terenie powiatu sieradzkiego i wieruszowskiego w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 r.

Osoby ubiegające się o wyznaczenie przedstawiają Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii w Sieradzu:

* dotyczy lekarzy weterynarii

Osoby zainteresowane wykonywaniem czynności urzędowych na podstawie wyznaczenia powinny składać wymagane dokumenty i oświadczenia w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sieradzu, ul. Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz, w terminie do 27 listopada 2024 r. w godzinach od 7.30 do 15.30.

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Sieradzu zapozna się ze zgłoszeniami w dniach 28 i 29 listopada 2024 r.

Wzory wymaganych dokumentów zostały udostępnione na stronach internetowych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sieradzu (http: //piw-sieradz.pl/  oraz http://bip.piw-sieradz.pl/). Wnioski nie spełniające wymagań formalnych (niepodpisane, niekompletne lub złożone po terminie) nie będą rozpatrywane.

Złożone w trakcie naboru dokumenty osób które nie zostaną wyznaczone nie będą zwracane i zostaną zniszczone po zakończeniu rekrutacji.